martes, 12 de agosto de 2014

no puc...



No puc baixar la guàrdia!

He estat bastants dies
sense dibuixar,
sense el plaer que sento al fer-ho,
al plaer què em dóna,
m'estimula i m'empeny a viure
amb constancia,
sense pensar en el futur, 
sense pensar en el passat.

No puc deixar de fer segons què,
baixo la guàrdia a la CONSTANCIA,
que he observat,
em fa bé,
em fa viure
amb motivació i satisfacció!

No puc baixar la guàrdia.

Em planifico la jugada
que vol dir, 
compromís amb ella,
actuació, acció d'ella,
realització que em porta
al plaer i a l'estímul de continuar.

Vitalitat existencial
és el que em dóna!
Es més que un acabat perfecte,
es una acció motivadora
que ompla el meu significat vital
i em manté en serenitat
en el present!





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...