jueves, 1 de noviembre de 2012

Pregària Nocturna


O Déu Pare-Mare, doneu-me ales per volar,
Ales per sentir la llibertat del meu cor, que
Dins el meu cos pesa i em costa saborejar-te
Saborejar el meu amor, la meva llibertat

 

O Déu Pare-Mare, ajudam a trascendir, les penes
Ajuda’m a trascendir, l’odi i la ràvia,
Ajuda’m a trascendir al dolor, la pena i la tristesa
Ajuda’m a alleugerir la tristesa

Que em sigui lleuger caminar amb la tristesa
Que pugui viure cada dia un pas més
Que aprengui a aceptar la vida tal cual vé.

Déu Pare-Mare, ajudeu-me, doneu-me força,
Força per continuar vivint,
Força per caminar sentint angoixa, tristesa,
Obstacles.

Déu Pare-mare, que el meu caminar sigui ferm
Que el meu caminar sigui dolç,
Que el meu caminar sigui amb pau,
Que el meu caminar sigui amb força


I pugui jo salvar als obstacles, no evitar-los,
sí caminar amb ells amb peus lleugers.
I que tot i així, em continui Estimant,
em continui Acceptant,
em continui Perdonant,
com aprenc a estimar, a acceptar, a perdonar als altres,
I continuar fent el meu camí.

Déu Pare-mare, doneu-me llum,
Doneu-me ales, que el meu pelegrinatge no es faci feixuc.
Que l’alegria sigui serena,
Que la alegría sigui lluminosa
Que aquesta llum sigui de foc,
Però de foc que no cremi, sino que em nodreixi

De fortalesa, de llum, de fermesa, de discerniment!
Déu Pare-mare, us donc les gràcies.
Laura t’estimo i continuo caminant!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...