jueves, 8 de noviembre de 2012

POESIA


Poesia, cançó de l’anima,
Alé, del meu cor,
Ales que fan volar la meva ànima
I em sento alleugerida

 
Bellesa de paraules,
Bellesa per bellesa,
Música, ritme, bellesa
Expressió humana i divina
Que inclou la dualitat, la sorpresa, el dolor,
L’amor, el patiment,

 
Bellesa que expressa el ser humà
Batec d’ales en un obrir i tancar els ulls
Batec d’ales que omple eternitats!
Travessa el cel, innumerables vides,

Com un llampec,
Veu nocturna que sento ara i
Comparteixo amb el meu cor
I em nodreixo de tendresa, d’amor
D’intimitat i bellesa.

 

2 comentarios:

  1. Una poesia molt bonica i el teu bloc també, Laura!! Molta profunditat i sentiment en les teves paraules. Et felicito i em faig seguidor. Una abraçada i fins aviat!

    ResponderEliminar

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...