jueves, 15 de noviembre de 2012

Montserrat Figueres en el seu “CD Lux Feminae”, diu:


"Donar les gràcies és reconèixer que no estem sols i que compartim camí amb els qui ens acompanyen"

La primera vegada que vaig escoltar un cd de “ Montserrat Figueres”, va ser  un dia del meu aniversari. En la portada del cd “Lux Feminae”, surt ella. Vaig quedar contemplant-la i vaig sentir que ens comunicàvem sense paraules... 
Ja només amb la primera cançó del seu CD, -O'Lux, del Codex de las Huelgas, s.XII- vaig veure la llum de la que ella parla. I això ja va ser prou per sentir que per mí, és una de les meves cantants Indeprofundis.


Des del meu Indeprofundis,  gràcies a Montserrat Figueres, per la seva Llum, per el seu Silenci profund, per la seva Veu i la seva Humanitat.








Montserrat Figueres, (Barcelona, 15 de març de 1942 - Bellaterra, 23 de novembre de 2011). Soprano catalana, especialitzada en Música Antiga.

2 comentarios:

  1. Hace pocos días dieron por el canal 33 un documental referido a la figura de Montserrat Figueras y la verdad que en casa lo disfrutamos mucho.
    La frase está genial.

    Un fuerte abrazo!

    ResponderEliminar
  2. Gracias Antonio!, yo no ví el documental, pero no me extraña que os gustara.

    ResponderEliminar

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...