martes, 22 de enero de 2013

Análisis de mi Camino


Sento que ara estic visquent el TEMPS CIRCULAR, estic visquent coses, feines que fa 10 anys vaig fer,  i ara les torno a fer,  però em SENTO d’altre manera. I remarco el “sentir”, perquè és molt significatiu en mí. Una persona, que ha sobrevalorat molt més la ment (el raonament), que les emocions, que el sentiment...




Recordo, quan vaig començar a fer “terapia gestalt” (què il·lusa o què ingènua, i ho dic amb molt d’amor), JO VIVIA EN LA LINEA RECTA, és a dir, pensaba així: “sóc introvertida, doncs d’aquí a fi d’any, seré extrovertida”, je, je,….

Ja, ja!.

Hi ha experiències que no he viscut, i sempre he vist, que la vida me les portava. Vull dir, allò que és diu (en la línea recta): -als 12 anys passaràs a la adolescència, als 18 anys tindras novio, als 20 et casaràs, als 21 tindras un fill, els, tindràs….etc…

 
No, yo no he caminado por esta vereda, (ay!), ¿ya les he dicho que me siento bilingüe verdad?

Pues eso!.

Diuen popularment: “este tren ya te ha pasado, y ya no volverá… ”, pues señores, yo les defraudo, porque en mi vida (encarnación actual), -según mis creencias-, el tren me ha pasado diversas veces.

Siempre he sentido y así lo he vivido, que la VIDA, me ofrecía otra vez las mismas oportunidades, es decir, ese tren volvía, y esta vez, ME SENTIA MUY BIEN!!! y MUY DIFERENTE. Con más fuerza, Serena, en paz conmigo misma.
 
Por eso, siento que mi vida, no es lineal, sino que toma giros, espirales, que paso por la misma calle día tras día, y ahora, ESA CALLE la vivo DIFERENTE. El cambio, la metamorfosis, ha surgido de mi Indeprofundis, y ya nada es lo que era.
 
 
 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...