sábado, 5 de julio de 2014

La Confianza...





No, no es el anuncio de la televisión,
pero al mirarme al espejo,
me Siento segura!

No, no és un anunci de Televisió,
és de les primeres vegades
que al mirar-me al mirall,
em sento segura...

He trigat anys i panys!
muchos euros han bajado de mi bolsillo
a terapias,
meditaciones en grupo,
a esfuerzos y voluntades (la mía).

La mejor.

Gracias al Universo!
Gracias al Creador-Creadora
de este Universo Infinito
poblado de moradores
viajeros galácticos
que nos gusta experimentar!

Gracias!







II



Em sento plena quan…


Quan em poso a llegir,
Quan entro a dins meu
Quan visualitzo al meu jo
Quan parlo amb el meu guía,
Quan em sento en la meva habitació,
Quan entro dins meu,
Aleshores és quan em sento plena

Fins que no faig això,
Em sento trista, buida,
En terra de ningú…

Es quan entro dins meu
en la cambra del silenci,
i miro a fora,  
que em sento plena,
quan em sento Trobada, i
no allunyada,  i no perduda,
No confosa, ni extraviada..

Plena, i sento que la meva vida té un sentit.






1 comentario:

  1. Felicitats i gracies per compartir aquests sentimrnts-pensaments tan íntims i profunds.

    ResponderEliminar

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...