viernes, 1 de noviembre de 2013

Ara fa un any...



...que escric en aquest blog.
Miscelània de colors
però sobretot honestedat,
transparencia, integritat,
profunditat, aprenentatge,
autoestima.


Valors importants en mi, sinceritat de mostrar que també
en el meu petit cor hi ha també
por, desconfiança als demés, enveja,
ràvia,…

I és que malgrat creure, que sóc “ave de paso”
d’aquesta encarnació en el planeta Terra, per pasar a d’altres mons
o planetes i seguir el meu “Gran Viatje”, ara, en aquest
aquí-ara, els meus peus són a dins del fang de la terra,
on miro la ferida del meu naixement a cent mil metres de profunditat de mí, i la vaig llepant per guarir-la…
Creure en un més enllà,
creure en la reencarnació
creure que no sóc l’únic ser d’aquest planeta
sinó que tinc altres amics, germ@ns i sers desconeguts
en d’altres planetes de l’univers,
ja no em destorba tant en la meva experiència qüotidiana.
Vaig ajuntant Cel i Terra, vaig trobant l’equilibri,
un equilibri en moviment, dos passos enrera, un endavant,
però continuo caminant i aprenent…

Gràcies!
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...