viernes, 15 de febrero de 2013

No tornaré...









No tornaré a veure les petjades
fins que el mar les esborri.

Que quedin lluny de la meva memòria aquell dies
tan esquerps, feixugosos,
malaltisos...

El sol, inunda la meva memoria,
I veig petjades i jo sóc lluny,
I m’agradaria ser més lluny encara
I no sentir al pes.

Un pes malaltís
que m’enfonsa i del que vull esborrar les petjades
i que la mar se les endugui
fóra del meu cap i del meu cor,
que siguin purificades per la sal de la mar.
 
Vaixell que sóc.

Veler de blanc,
navego, i ja no veig
ni sorra, ni petjades,
només sol i blau
de mar, de cel.

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...