viernes, 20 de junio de 2014

Creant una figura



Talment com una estatua,
estic cincellant, picant la pedra,
donant forma a la meva vida,
amb paciéncia,
paraula mágica
amb constància,
paraula sagrada.


Amb amor,
paraula profunda
amb plaer,
paraula mágica...

I d’aquests actes
en surt una figura,
va sorgint de la pedra abstracta
de l’informe,
del no res,
una figura.

Al principi, doncs no es veu
sembla sorgir
una cama,
una ma
un peu.

Després va sorgint mig conjunt,
el tors, els pits, el melic..
el coll, els braços,
el cap.

Talment, una figura,
una actitut,
un estar viu.

La meva vida va corrent
per rierols intuïts però no recorreguts
I ara, són caminats…

Camino entre roses, 
entre pètals
de fragàncies etèries,
però ...
alguna espina em fereix,

No vulguis aturar-la! Noia,
Deixa-la anar,..
No t’hi vulguis aferrar…
Ja ha passat!

Has sentit el dolor,
has vist l’error,
ara ja està!

Continua dibuixant
deixa't sentir el plaer de nou,
impuls del continuum vital.

Deixa't sentir
el teu nou cos,
gaudint
amb les noves companyies que et dur la vida

I continuo creant i modelant la meva vida
com si d’una figura que va sorgint de la pedra
es tractés...









No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...