domingo, 12 de febrero de 2017

Peus de plom



Estic en aquell moments que necessito escriure, i que no sé què dir.


Em descobreixo més la meva ràbia acumulada d’aquest dies amagada sota la por, la ansietat, la culpa, els 3 fills de la apocalipsis individual.


Si això s’arreglés amb la persona, és a dir, si la persona Z, es disculpés…canviaria la meva actitut respecte a C?

No crec, perquè ja he vist, quines són les meves necessitats bàsiques, i aquestes les vull defendre. 

He malbarat bastant la meva vida laboral , estic cansada. 

Ara he posat sota els meus peus, un soport de plom, per caminar lentament i amb molta consciència. 



Es cert, que m’atrau l’entusiasme de: “vinga va!!!, tots junts!”…. però aìxò es desfà com el gel; 
és un impromtus, un orgasme rápid i lleuger…

desprès ve la càrrega, les relacions emocionals sota vestits… i el xuclament que faig jo de totes aquestes energies emocionals que acaben, minant la meva salut.


Peus de plom Laura, peus de plom, i consciència, sempre consciència de quines són les meves necessitats!.




3 comentarios:

  1. Lo paradójico es que la lucha en sí ya es un resultado...
    Pero vivir cansa,Laura, vivir cansa... Por esto sabemos que es básico disfrutar con lo que se hace, y reirse como tu haces y burlarse de uno mismo como tu haces, e ir encontrando aquello que nos proporciona algo de paz a la espera de entender algo...

    ResponderEliminar
  2. Y no te equivoques porque lo que has dicho ha sido mucho...

    ResponderEliminar
  3. De fet, aquest diumenge ja he agafat una contractura lumbar....(això és el resultat). Per això, PEUS DE PLOM i consciència...gràcies Enric!

    ResponderEliminar

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...