jueves, 6 de noviembre de 2014

Impaciència...


Impaciència meva,
d'on surts?
per què tan ràpid vens a mi?
Tota esporugida, tremolosa.

El pis sembla un terratrèmol,
tot es mou!

Impaciència meva
què t'ha passat?
quina guspira s'ha cremat
i no t'ha dat temps a salvar?

Impaciència meva
vina al meu costat,
juntes a tocar.

Sentint al suau ritme
de les onades dels meus
pulmons, entra i surt
pels narius, lliscant suaument
l'aire que ens dóna vida!

Impaciència meva
vine que t'acaroni.

No passis pena, no,
ni por, no.

Als meus llargs braços
entendridors t'assedegaran.
I quan menys ho esperis
impaciència meva
en una flor
pacient et convertiràs!




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Hasta ver lo escrito

DAR y RECIBIR

Dar y recibir, no tengo equilibrado el tema. Doy.. pero me cuesta recibir, ¿Doy? ¿Recibo? Abrir más el corazón, To...